REGULAMIN SALONU „WOMANATURE”
Godziny otwarcia salonu “WOMANATURE”:
od poniedziałku do piątku od godz. 12:00 do godz. 20:00,
w soboty od godz. 10:00 do godz. 16:00.
Godziny otwarcia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb klientów. Istnieje możliwość wykonania usługi w innych godzinach niż wyżej wymienione, ale tylko po wcześniejszym umówieniu wizyty.
§ 1
Postanowienia i zasady ogólne
- Regulamin określa warunki działalności salonu WOMANATURE z siedzibą w Warszawie (dalej jako WOMANATURE).
- Regulamin określa ogólne warunki umowy sprzedaży usługi WOMANATURE, na podstawie której Klient zakupuje usługę zabiegu, zgodnie z art. 384 Kodeksu Cywilnego. Regulamin dostępny jest za pośrednictwem Strony oraz w WOMANATURE.
- Użytkownik oraz Klient akceptuje Regulamin WOMANATURE i Strony z chwilą zapisu do usługi Newslettera i/lub rezerwacji terminu wizyty.
- Klient oraz Użytkownik są uprawnieni i zobowiązani do korzystania z Usług WOMANATURE zgodnie z ich przeznaczeniem.
§ 2
Definicje regulaminowe
- Karta Klienta – formularz uzupełniany przez Klienta przy pierwszej fizycznej wizycie w WOMANATURE, zawierający dane Klienta takie jak: imię, nazwisko, numer telefonu oraz istotne informacje o stanie zdrowia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi.
- Klient – osoba fizyczna, która ukończyła, co najmniej 18 lat lub posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która korzysta z Usług świadczonych przez Operatora w Salonie po zawarciu Umowy rezerwacji.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Operator/Administrator – WOMANATURE sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-635)
ul. Płatowcowa 18, NIP: 7011053110, REGON: 520032368, e-mail: kontakt@womanature.pl, numer telefonu: +48 667 712 372. - Pakiet 5 – pakiet 5 zabiegów
- Pakiet 10 – pakiet 10 zabiegów
- Regulamin – niniejszy regulamin salonu WOMANATURE oraz strony internetowej https://womanature.pl/
- Serwis – usługa rezerwacji wizyty dostępna pod adresem https://womanature.pl/rezerwacja-ems/
- Strona – strona internetowa prowadzona przez Operatora pod adresem https://womanature.pl/. Strona ma na celu dostarczanie Użytkownikom informacji związanych – także pośrednio – z działalnością Operatora Usługi, w tym szczególnie na temat wykonywanych usług oraz możliwości rezerwacji wizyty w ramach Usług świadczonych przez Operatora.
- Umowa rezerwacji – umowa zawierana albo zawarta między Klientem a Operatorem w celu wykonania Zabiegu w Salonie w określonym przez Klienta terminie. Umowa rezerwacji stanowi umowę przedwstępną do zawarcia Umowy sprzedaży.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży produktu lub usługi zawierana albo zawarta między Klientem a Operatorem za pośrednictwem strony https://womanature.pl/rezerwacja-ems/,
w formie telefonicznej lub bezpośrednio. - Usługa – usługa świadczona przez Operatora na rzecz Użytkowników za pośrednictwem drogi elektronicznej, w tym przekazywanie informacji przez publikacje na Stronie, a także w formie wiadomości, po zapisaniu się do Newslettera lub dokonaniu rezerwacji terminu w Salonie.
- Użytkownik – osoba fizyczna, która ukończyła, co najmniej 18 lat lub posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, jak również osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z Usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Operatora.
- WOMANATURE – salon kosmetologiczny prowadzony przez Operatora w ramach wykonywanej działalności.
- Zabieg – działanie oferowane w ramach oferty Operatora w związku z prowadzoną działalnością w Salonie.
§ 3
Korzystanie z możliwości Strony
- Do korzystania z możliwości Strony nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Użytkownika. Wystarczające są:
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Na Stronie Użytkownik ma możliwość wybrania jednej z kilku Usług oferowanych przez Operatora, takich jak:
- Zapoznanie się treściami oferowanymi przez Operatora w zakładkach: „O nas”, „Cennik”, „Centrum Szkoleniowe”, „Ośrodek badań”, „Blog”, „Kontakt”. Dostęp do artykułów oraz informacji jest darmowy, bez konieczności podawania danych osobowych.
- Umówienie wizyty poprzez przekierowanie na stronę https://womanature.pl/rezerwacja-ems/.
- Umówienie wizyty poprzez https://womanature.pl/rezerwacja-ems/ jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu oraz zgodą na bezpłatne przesyłanie Użytkownikowi Newslettera (wiadomości mailowych o charakterze marketingowym, w tym zwłaszcza dotyczących oferty Operatora – promocji, kodów zniżkowych, nowości produktowych).
- Korzystanie z Newslettera wymaga udostępnienia swojego imienia oraz adresu mailowego. Dane te podlegają przetwarzaniu przez Operatora jako Administratora w celach kontaktowych w zakresie związanym z ewentualnym wysłaniem oferty. Przesłanie formularza staje się skuteczne tylko w przypadku wyrażenia przez Użytkownika stosownej zgody ujętej w treści check-box’a. Wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne, aby otrzymać wiadomość zwrotną od Operatora. W przypadku jej niewyrażenia, Administrator nie ma prawnych podstaw na nawiązanie kontaktu z Użytkownikiem.
- W przypadku woli rezygnacji z tej usługi, Użytkownik wybiera opcję ,,Zrezygnuj z Newslettera” widniejącą jako osobne pole w stopce każdej z wiadomości mailowych kierowanych przez Operatora w ramach wspomnianej usługi.
- Udostępnienie Regulaminu oraz Polityki Prywatności. Dostęp do dokumentów jest darmowy, bez konieczności podawania danych osobowych.
- Użytkownik obowiązany jest do:
- korzystania ze Strony Internetowej w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Operatora oraz osób trzecich;
- wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym;
- przestrzegania postanowień Regulaminu.
- Reklamacje związanie z działaniem Strony Użytkownik może składać w formie elektronicznej na adres: kontakt@womanature.pl
- W opisie reklamacji należy podać:
- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju daty
i wystąpienia nieprawidłowości, - żądania Użytkownika,
- dane kontaktowe składającego reklamację.
- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Operatora następuje niezwłocznie, nie później niż
w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
§ 4
Prawa i obowiązki Operatora usługi
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Strony spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością strony z infrastrukturą techniczną Użytkownika.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Użytkownikowi i przekazania danych w związku
z korzystaniem z Strony, Operator podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione. - Operator podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Strony.
- Operator zapewnia całodobowy dostęp do Strony, jednak zastrzega sobie prawo do stosowania przerw w dostępie z przyczyn technicznych.
§ 5
Prawa autorskie
- Operator oświadcza, że posiada pełnię praw autorskich do materiałów zamieszczanych na Stronie.
- Operator zobowiązuje się, że wszelkie materiały udostępnione w ramach działania Strony będą zgodne z prawem, normami etycznymi oraz dobrymi obyczajami.
- Użytkownik na żadnym etapie korzystania ze Strony nie odejmuje praw autorskich do Strony,
w tym w szczególności do:
- rozpowszechniania, w tym w sieci Internet oraz w sieciach zamkniętych;
- zwielokrotniania, włączając w to prawo do to prawo do trwałego lub czasowego zwielokrotniania w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
a także opracowania (tłumaczenia, przystosowania lub jakichkolwiek innych zmian) bez ograniczania warunków dopuszczalności tych czynności, w szczególności, ale nie wyłącznie, w celu wykorzystania dla celów współdziałania z innymi utworami lub rozwijania, wytwarzania lub wprowadzania do obrotu, użyczania, najmu, lub innych form korzystania o podobnej lub zbliżonej formie; - rozporządzania materiałami udostępnionymi w ramach Strony i ich opracowaniami, w tym udzielania licencji na rzecz osób trzecich.
- Naruszenie postanowień §5 ust. 3 Regulaminu będzie stanowiło podstawę do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych przez Operatora.
§ 6
Warunki zawierania umowy
- Zawarcie Umowy rezerwacji między Klientem, a Operatorem następuje po uprzednim złożeniu przez Użytkownika rezerwacji w Serwisie, dokonaniu rezerwacji telefonicznej lub osobiście w WOMANATURE, co skutkuje zawarciem Umowy rezerwacji.
- Procedura zawarcia Umowy rezerwacji oraz Umowy sprzedaży w Serwisie:
- Zawarcie Umowy Rezerwacji oraz Umowy Sprzedaży między Klientem a Operatorem następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Serwisie zgodnie z Regulaminem, telefonicznie bezpośrednio z Operatorem lub osobiście w WOMANATURE.
- Po dokonaniu rezerwacji terminu Operator niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
Z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia rezerwacji pomiędzy Operatorem a Klientem zostaje zawarta Umowa rezerwacji między Klientem a Operatorem. - W ramach zawarcie Umowy Rezerwacji Klient jest zobowiązany do wniesienia opłaty stanowiącej całą cenę Zabiegu, Pakietu 5 lub Pakietu 10. Cena Zabiegu uwidoczniona na Stronie oraz w Serwisie podana w złotych polskich jest ceną brutto i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Zabiegu będącego przedmiotem zamówienia, Klient jest informowany w trakcie składania zamówienia w Serwisie, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową rezerwacji.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranych Umów, zawierającej warunki wykonania zamówienia następuje poprzez:
- udostępnienie Regulaminu na Stronie Internetowej;
- przesłanie Klientowi wiadomości potwierdzającej dokonanie rezerwacji.
- Treści Umów są dodatkowo utrwalone i zabezpieczone w systemie informatycznym Strony Operatora.
- Klient ma możliwość zmiany terminu wskazanego w Umowie rezerwacji maksymalnie 3 razy. Zmiana czwartego umówionego terminu w ramach jednej Umowy rezerwacji oznacza odstąpienie od umowy przez Klienta, o czym Klient jest dodatkowo informowany w wiadomości sms podczas potwierdzenia ostatecznego terminu. Zapis §9 ust. 2 Regulaminu stosuje się odpowiednio.
- Przy zakupie Pakietu 5 czas wykorzystania usługi wynosi dwa miesiące od dnia zakupu. Zabiegi w ramach Pakietu 5, które nie zostaną wykorzystane w tym okresie ulegają anulacji.
- W przypadku zakupu Pakietu 10 czas wykorzystania usługi wynosi trzy miesiące od dnia zakupu. Zabiegi w ramach Pakietu 10, które nie zostaną wykorzystane w tym okresie ulegają anulacji.
- Klient ma możliwość zakupu bonu podarunkowego, który pozostaje do wykorzystania przez 3 miesiące od dnia zakupu. Brak jest możliwości wymiany bonu na środki pieniężne.
§ 7
Podstawowe zasady Salonu
- Wskazany czas usługi Zabiegu zawarty na Stronie oraz w Serwisie są czasem orientacyjnym
i obejmują również konsultację i przygotowanie do usługi zabiegu. - W przypadku spóźnienia Klienta na umówiony termin, czas odlicza się od czasu przewidzianego na zabieg, chyba że pełne wykonanie Zabiegu byłoby niemożliwe lub ryzykowne, o czym decyduje Operator lub pracownik mający wykonać Zabieg. Wówczas możliwe jest odmówienie wykonania zabiegu w całości, bez możliwości odstąpienia od Umowy sprzedaży.
- Operator zobowiązuje się do podjęcia kontaktu telefonicznego z Klientem w przypadku niepojawienia się Klienta w Salonie na umówiony termin. Brak informacji oraz podjęcia kontaktu ze strony Klienta po 15 minutach od momentu rozpoczęcia biegu terminu zgodnie z Umową rezerwacji oznacza anulację wizyty. Zapis §9 ust. 2 Regulaminu stosuje się odpowiednio.
- Klient zobowiązany jest do udzielenia informacji o stanie zdrowia Operatorowi i ponosi odpowiedzialność za prawidłowość i prawdziwość podanych informacji.
- Ze względów sanitarnych oraz organizacji Salonu, Klient powinien przyjść na wizytę bez obecności zwierząt oraz osób towarzyszących oraz nie powinien spożywać posiłków w trakcie zabiegów.
- Klient nie powinien przeprowadzać rozmów telefonicznych w trakcie zabiegu w trosce o komfort innych Klientów oraz pracowników Operatora.
- Operator lub pracownicy mają prawo do niewykonania Zabiegu ze względów bezpieczeństwa, jeśli stan Klienta wskazuje na spożycie alkoholu lub użycie innych środków odurzających.
- Zabiegi wykonywane są wyłącznie w godzinach pracy Salonu. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany czasu pracy Salonu lub wyłączenia części przestrzeni Salonu z przyczyn losowych lub zaplanowanych (np. prace remontowe).
§ 8
Sposoby i terminy płatności
- Płatność za odpłatną Usługę dokonywana jest przez Serwis za pomocą wybranej płatności elektronicznej lub przez link do dokonania przedpłaty w przypadku rezerwacji telefonicznej (link aktywny jest godzinę od momentu otrzymania wiadomości SMS).
- Płatność dokonywana jest automatycznie w momencie wykonania przelewu, po akceptacji przez Użytkownika. Potwierdzenie dokonanej płatności powinno zostać dodatkowo przesłane na adres e-mail, podany przez Użytkownika przy zakładaniu Konta w Serwisie.
§ 9
Odstąpienie od umowy oraz reklamacje
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Konsument może pisemnie odstąpić od umowy o świadczenie medyczne lub świadczenie usług bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia.
- W przypadku dokonania rezerwacji terminu następuje pobranie przedpłaty, m.in. w Serwisie lub poprzez link, zgodnie z wartościami wskazanymi przez Operatora. W przypadku odstąpienia od Umowy rezerwacji przez Klienta (anulacji rezerwacji, zmianie rezerwacji na mniej niż 24 godziny przed wskazanym terminem lub przypadku wskazanego w §6 ust. 6 Regulaminu) następuje zatrzymanie przedpłaty przez Operatora.
- Zgodnie z art. 38 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy. Przedmiotem umowy jest rezerwacja terminu wykonania usługi. W przypadku spóźnienia na wskazany termin osoba wykonująca usługę podejmuje decyzję, czy ma możliwość w pozostałym czasie dokonać usługę – w przypadku decyzji przeczącej osoba wykonująca ma prawo do odmówienia wykonania zabiegu. O utracie prawa do odstąpienia od Umowy rezerwacyjnej Konsument jest informowany w trakcie dokonywania rezerwacji.
- Pozostałe reklamacje dotyczące zabiegu, ze względu na charakter wykonywanej usługi, Konsument ma prawo zgłaszać do 7 dni po wykonaniu Zabiegu w formie pisemnej, wskazując:
- informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju daty i wystąpienia nieprawidłowości,
- żądania Konsumenta,
- danych kontaktowych składającego reklamację,
- datę wykonania zabiegu.
- Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest doręczenie Konsumentowi wiadomości potwierdzającej dokonanie rezerwacji terminu.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Operatora o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Operatora następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
- Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą również osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, której kodeks cywilny przyznaje niektóre prawa konsumenta.
§ 10
Dane osobowe i pliki cookies
- Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Operator.
- Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są w celu obsługi zamówień oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Strony lub Serwisu umowami.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://womanature.pl/privacy-policy/
§ 11
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Operator wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Operatorem,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 12
Postanowienia końcowe
- Operator uprawniony jest w dowolnym momencie do jednostronnego wprowadzenia zmian lub uzupełnień w Regulaminie. Użytkownik będzie informowany o zmianach przez wyświetlenie komunikatu na głównej Stronie. W przypadku braku zgody na wprowadzone zmiany Operator może uniemożliwić Użytkownikowi korzystanie ze Strony. Strona zostanie zamknięta.
- Warunki współpracy określa wyłącznie Regulamin. Wszelkie materiały informacyjne lub reklamowe dotyczące usług świadczonych przez Operatora mają jedynie charakter informacyjny i nie są wiążące pod względem prawnym.
- Powszechnym Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z Regulaminu jest Sąd właściwy dla siedziby Operatora.
- Regulamin obowiązuje od dnia 10.08.2023 r.